woensdag 25 oktober 2017

#47 Persoonlijk Photo Diary: Rijbewijs, etentjes, weekendje weg & veel foodpost!

Hi lieve lezers! Het is alweer woensdag en dat betekent weer een verlate photodiary. Binnenkort zullen wij weer standaard de diary op zondag plaatsen, maar het was er nu even niet van gekomen omdat wij het heel druk hebben met veel leuke dingen. Afgelopen week hebben we weer wat leuke etentjes gehad, is Robin geslaagd voor haar rijbewijs en is Naomi met haar zusje en vader een weekendje naar Gent en Antwerpen geweest. Daarnaast hebben we ook weer ontzettend leuke foodpost gekregen. Wat is het leven van een foodblogger toch eigenlijk leuk he en jaloersmakend hè? Nog precies een week en dan is het zover, dan komt onze nieuwe website eindelijk online. Zijn jullie al benieuwd?



Ik ben weer heerlijk receptjes aan het uittesten bij Munch Fit Food To Go. Deze week een Pad Thai. 

Vorige week woensdag aten we gezellig bij Mana Mana. We vonden het super lekker, alleen wel iets aan de dure kant voor wat je krijgt. 

Liefde voor Amsterdam! 

herfst, het heeft wat hoor. Dikke jassen, shawls, en duizend mooie blaadjes 

YES YES YES YES! Got it! Ik heb nu ook eindelijk mijn rijbewijs, jippie! Als je in de Zaanstreek woonachtig bent: Rijschool Kumar saved my life!

Hoe lief zijn mijn collega's! 

Foodpost! Wij mogen de nieuwe smaakjes ijs van Oppo proberen. Wij zijn benieuwd!

Bloemen van mijn collega's gehad voor het behalen van mijn rijbewijs, lief! De kleur past perfect bij mijn kamer. 

Lievelingsgerecht momenteel: zoete aardappel, pompoen, paprika en courgette uit de oven. Lekker met pompoen-haverballetjes. 

Vrijdagmiddag lunch bij SNCKBR. Ik nam de vegan hummusbowl met pita-brood. Erg lekker,  maar wel een beetje prijzig. 

Dit boek is echt een aanrader!! Je kunt hem hier bestellen via Bol.com. 

De theevooraad weer eens opgeruimd, was is jouw lievelingsthee? Wij drinken veel thee van Yogi en van Zonnatura. 

De filmverzameling van Simone. We maken een selectie van films die we nog willen kijken. Stuk of 40 maar hoor.

Uit eten bij Meatless District. Ik nam de broccoli kibbeling: Erg lekker!

Lief lief dier. Tons in zijn verstoplekje!

Drie generaties: mama, oma en ik op mijn neefjes verjaardag!

IJ, IJ, IJ wat lig je er weer mooi bij! 


Heel benieuwd naar die boek. Ik lees regelmatig de blog Lee From America en volgens haar is dit boek een lifechanger voor elke vrouw. Ik ben nu net begonnen. Het is alleen in het Engels met wat medische termen, dus Google Translate is mijn beste vriend op dit moment. 


Feeling under the weather. Ziek. Griep. Moe. Verkouden. Lustloos. Ik maakte 2 liter van deze Dahl Soep van Rens Kroes en leef hier nu al een paar dagen van. Al mijn afspraken moeten cancelen, maar voel me nu wel al wat beter, gelukkig!




Afgelopen zaterdag ben ik samen met mijn zusje en vader een weekendje naar Gent en Antwerpen geweest. Mijn zusje vertrekt aankomende zondag voor onbepaalde tijd naar Australië, dus we wilden nog even iets leuks doen met z'n drietjes! Hoe lief is deze foto?

Kusje voor mijn zusje!

We ontdekten zoveel leuke verborgen steegjes en straatjes in Antwerpen. 

Zoveeel leuke hotspots hier!




Street art in Gent!

Dit is de Holy Food Market in Gent, in een prachtig gebouw (een oude kerk). Wauwwww!
Ik word zooo blij van stedentripjes en oude gebouwen <3

In Gent dineerden wij bij restaurant Lepelblad waar het eten echt ontzettend lekker was. Dikke aanrader! 

Zondag avond als afsluiter, lekker eten bij De Tolhuistuin in Amsterdam Noord. Hier kun je de heerlijkste gerechtjes met elkaar delen. 

We kregen afgelopen week aardig wat Foodpost, waaronder deze natuurlijke siropen van Soof. Ze bestaan alleen maar uit fruit, groenten en kruiden. Echt zooo leuk (en lekker!)

Ook dit pakket van Pip&Nut ontvingen wij. Heerlijke pindakaas en amandelpasta, zonder gekke toevoegingen, gewoon puur natuur. 

Onze boekenkast is ook weer aangevuld met 2 prachtige boeken. Het Italiaanse kookboek Eataly en kookboek van Deliciously Ella, vol plantaardige recepten. We kunnen niet wachten om uit deze boeken te gaan koken!

Liefs,

Robin en Naomi



Geen opmerkingen:

Een reactie posten